• 03-05-2010, 16:10:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kupon ilk 3 mesaj yazan'dan bir kişiye en iyi itrader 'e sahip olan kişi secilip kupon gönderilicektir.
  • 03-05-2010, 16:11:01
    #2
    bende alabilirim.
  • 03-05-2010, 16:11:07
    #3
    alabilirim
  • 03-05-2010, 16:11:34
    #4
    geç kaldık anlaşışan
  • 03-05-2010, 16:11:50
    #5
    varsa bende alayım
  • 03-05-2010, 16:12:00
    #6
    hayaletimsi nicki arkadaş'a gönderiyorum kodu , hayirli olsun.
  • 03-05-2010, 16:12:57
    #7
    teşekkürler repini verdim.
  • 03-05-2010, 16:13:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    alabilirim
  • 03-05-2010, 16:14:25
    #9
    Ben teşekkür ederim, güle güle kullan