• 03-05-2010, 20:37:45
    #46
    yeni hesap açtım kullanmaya başladım
  • 03-05-2010, 21:51:48
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşar Yeni Hesabımı Açtım Deneme Kuponumda Var nasıl kullanacağım yardım edebilirmisiniz ?
  • 06-05-2010, 00:12:34
    #48
    Teşekkürler...
  • 06-05-2010, 00:53:54
    #49
    Bu kupon ne hikmetse bana gelmedi
  • 06-05-2010, 10:51:03
    #50
    başvurudan 3-4 gün sonra kupon geldi.
  • 06-05-2010, 11:47:33
    #51
    Üyeliği durduruldu
    ertesi gün geldi bana da