• 17-03-2010, 11:48:25
    #1
    bad isimli arkadaş verdi saolsun
  • 17-03-2010, 12:22:44
    #2
    bad
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dogüm günü niyetine verebilirim elimde bir adet 50€ luk kupon var. Hesabiniz yeni ise pm gönderin.
  • 18-03-2010, 00:35:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adwords kuponu satmak yasak oldugu gibi, istemek'de yasaktır.

    Forum kuralları geregince benim bildiğim şekilde tabiki.
  • 18-03-2010, 09:27:42
    #4
    Earth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords kuponu satmak yasak oldugu gibi, istemek'de yasaktır.

    Forum kuralları geregince benim bildiğim şekilde tabiki.
    bunu bende mesajlarda gördüm ne gibi bir zararı varda kupon istemek yasaklandı anlıyamdım doğrusu.