• 03-02-2010, 13:24:36
    #1
    Arkadaşlar posta ile 2 adet adwords 100 TL kupon geldi. Bu kuponları kullanmasak bir sorun çıkarmı acaba? Daha doğrusu google'ı kızdırırmıyız?
  • 03-02-2010, 13:33:05
    #2
    Niye kızsın ister kullan ister kullanma googlen niye umrunda olsun?
  • 03-02-2010, 13:48:13
    #3
    bu kupondan banada geldi ama sadece bir hesapla 1 defa kullanabilirsin diyor.
    Yani istediğim halde kullanamıyorum. İsteyene verebilirim.

    Edit: bir arkadaşa verildi.
  • 03-02-2010, 13:49:03
    #4
    hocam bu soruyu ciddi ciddi mi soruyorsun yav google`ı ne ilgilendirir ister kullan,ister arkadaşına ver,ister sobada yok yani ne istersen yap
  • 03-02-2010, 14:56:39
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanlar interneti Google sanıyorlar. Girecekleri sitenin adresini adres yerine arama çubuğuna yazan yüzlerce insan biliyorum.

    Bu egemenlik internet kullanıcıları üzerinde hakim olduğu sürece Google' a saygıda kusur etmemeyi düşünmekte yanlış olmaz hani.