• 31-12-2009, 00:07:40
    #1
    merhaba arkadaşlar google son 2-3 gün içinde adwords reklamı açabilen oldumu ne kadar kredi kartı varsa denedim (4-5tane) hiç biri olmuyor sanal kart açıp denedim olmuyor fikri olan var mı ?
  • 31-12-2009, 00:25:38
    #2
    N0Sman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar google son 2-3 gün içinde adwords reklamı açabilen oldumu ne kadar kredi kartı varsa denedim (4-5tane) hiç biri olmuyor sanal kart açıp denedim olmuyor fikri olan var mı ?
    reklam değil de hesaptan bahsediyorsun sanırım, bir problem yok az önce burdan arkadaşların verdiği kupon ile açtım.
  • 31-12-2009, 00:37:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan için başka kredi kartı denemeyi bırakıp, google destek ekibiyle iletişim kurmanız yararlı olacaktır.
    Kullanmakta olduğunuz hesap için bir sorun oluşmuş.
    Hesabın yayınını yaptığı siteler için, kupon kullanım kuralı ihlali veya içeriğin Kurallar & Şartlara uygunluğu durumlarında probleriniz varsa bu durum sıklıkla görülür.

    Ancak hiçbiri sizin için geçerli değilse, sistemde gene sıklıkla oluşan anlamsızlıklardan ötürü bu hatayla karşılaşırsınız ve destek ekibiyle iletişiminiz ardından çözümlenmiş olur.
  • 31-12-2009, 12:31:53
    #4
    bence yeni bir hesap aç ve kullandığın kredi kartlarını kullanma, cözüm alamazsın artık o hesaptan, istersen destek ekibi ile bağşantı kur yine sonuç değişmeyecektir.
  • 01-01-2010, 01:35:56
    #5
    yeni hesabı yakalasınlar sonra onuda gümletsinler. destege mail at ve bekle 1,2 haftada sürebiliyor. hesabını askıya almış olabilirler. benimde bir hesap askıda 1 haftadır sonuç yok hergün mail atıyorum aynı yanıtlar gelip duruyor.
  • 01-01-2010, 14:52:32
    #6
    saolun arkadaşlar mail attım bakıcaz.. sanırım sistemde oluşan bir sorunda kaynaklanıyor..
  • 02-01-2010, 02:34:37
    #7
    son_nefes63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni hesabı yakalasınlar sonra onuda gümletsinler. destege mail at ve bekle 1,2 haftada sürebiliyor. hesabını askıya almış olabilirler. benimde bir hesap askıda 1 haftadır sonuç yok hergün mail atıyorum aynı yanıtlar gelip duruyor.
    Eğer ki maillerinizin sıklığını arttırır ve cevap gelmeden bunları yaparsanız,
    destek ekibinin spam listesine girmiş olabilirsiniz.