• 20-12-2009, 00:56:02
    #1
    Arkadaşlar elimde 1 adet 100 tl lik 31 aralık son kullanma tarihli promosyon kuponu var. Benim işime yaramıyor kullanmak isteyenler varsa hangi site yada ne reklamı üzerinde kullanacaklarına dair öm atsınlar
  • 20-12-2009, 02:42:58
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben alabilirmiyim mümkünse
  • 20-12-2009, 10:32:48
    #3
    Ahmet özel mesaj ile gönderebilir misin?
  • 24-12-2009, 23:22:49
    #4
    Arkadaşlar mesajımı tam okursanız ne amçla kullancağınızı söylerseniz vereceğim 1 hafta var kuponun bitmesine
  • 24-12-2009, 23:31:58
    #5
    ahmet1976 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi site yada ne reklamı üzerinde kullanacaklarına dair öm atsınlar

    yahu buna ne gerek var adam nerede kullanırsa kullansın bu kadar şart niye?
  • 25-12-2009, 11:59:44
    #6
    Elimizde 150TL lik Adwords kuponları vardır. Almak isteyen arkadaşlar PM atsınlar. Teşekkürler.