• 05-12-2009, 17:14:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar kuponu olupta kullanmıyacak olan bana verebilirmi acaba ?
  • 06-12-2009, 01:30:22
    #2
    arkadaşlar zaten 31 aralık 3 hafta kaldı kullanmayacaklar verirse çok sevinirim..