• 29-11-2009, 23:17:29
    #1
    arkadaşlar elinde fazladan Adwords kuponu olan varmı
  • 30-11-2009, 01:16:17
    #2
    Konu kirliliği yaratmamak için yeni başlık açmıyorum ,elinde fazla kuponu olan varsa Pm'le iletebilir.Şimdiden Teşekkürler
  • 30-11-2009, 01:57:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende konu kirliliği yapmak istemiyorum varsa banada yollarsanız sevinirim

    bu arada arkadaşın konusunu kirletmiş olduk ama ellerinde olanlar sıra ile yollarlar ise bir sıkıntı olacağını sanmıyorum hemde konu kirliliği olmaz ))
  • 30-11-2009, 02:05:59
    #4
    Aslında böyle bir konuyu sabitleseler kuponunu alanda mesajını editlese ççok iyi olur gibime geliyor
  • 30-11-2009, 02:29:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bana bir torrentleech davetiyesi gönderebilecek kişiye bir kupon vereceğim..
    100TL
  • 30-11-2009, 11:48:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    evet bu konu sabitlense kopununu alan editlese mesajını yollayanda şu kişiye yolladım dese böylece çok iyi olur
  • 30-11-2009, 16:09:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    YarenFm eve geçtiğimde yarın pm atarım sana.

    BAŞKA KİMSE PM ATMASIN İSTEK YAPMASIN KALMADI Geldiğinde zaten konu açacağım.
  • 01-12-2009, 21:21:17
    #8
    ÖNERİ :Konunun kilitlenmesi gerçekten iyi olacak böylelikle Kupon Lazım başlıklı konularla dolmayacak bu kategori.

    Kupon gereksinimimiz kalmadı hatta elimizde 1 tanede fazla var şu an ve bu konuya yazmış olan WorldSharing ' kupon kodunu Pm ile gönderiyorum.
  • 01-12-2009, 21:30:30
    #9
    bana halen her hangi bir kupon gönderen olmadı malesef