• 26-11-2009, 16:17:06
    #1
    Arkadaşlar elinde fazla veya kullanmıcagınız gereksiz kuponlar varsa alabilirim, emin olun karşılıksız bırakmam Bir şekilde ödeşiriz.
  • 28-11-2009, 19:42:23
    #2
    mrb pm gönderildi
  • 29-11-2009, 02:28:50
    #3
    eyvellah cok saol kardesım