• 25-11-2009, 23:27:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    he varmı ? gelmiş isteyene vereyim ?
  • 25-11-2009, 23:51:12
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gönderirseniz memnun oluruz
  • 25-11-2009, 23:52:10
    #3
    bende alabilirim hocam.
  • 25-11-2009, 23:55:16
    #4
    Misafir
    bende alabilirmiyim?
  • 26-11-2009, 00:04:27
    #5
    bende alabilirmiyim?
  • 26-11-2009, 00:05:58
    #6
    bende alabilirmiyim hocam
  • 26-11-2009, 00:28:53
    #7
    Haberkulesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderirseniz memnun oluruz
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alabilirim hocam.
    Gönderdim pm ile 2 tane vardı diğer arkadaşlarda kusura bakmasınlar kalmadı
  • 26-11-2009, 00:33:46
    #8
    DJ_Alper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderdim pm ile 2 tane vardı diğer arkadaşlarda kusura bakmasınlar kalmadı

    Çok teşekkürler hocam.

    Tekrardan mutlu ve huzurlu bayramlar...
  • 26-11-2009, 01:02:25
    #9
    kaçırdık alan arkadaşlar güle güle kullansın. eğer elinize geçerse bir tane de bana gönderebilir misiniz? herkese iyi bayramlar