• 25-11-2009, 23:15:36
    #1
    Misafir
    merheba arkadaslar.

    elinde veya kullanmak istemeyen adwrods(bedava var ise pm atabilirsiniz ) kuponu olan varmı?

    var ise pm atarmısınız.
  • 25-11-2009, 23:29:10
    #2
    Kupon 100 tl değerindedir, 30 kasım'a kadar kullanılmazsa 80 tl'ye düşecektir. Son kullanma tarihi ise 31 Aralık 2009'dur. pm yolladım.
  • 25-11-2009, 23:32:21
    #3
    Misafir
    @XASIF

    cok tesekkür ederim.