• 20-11-2009, 23:17:52
    #1
    Elimde şu an 2 tane Adwords kuponu var, konuya mesaj atan ilk 10 kişi arasında kura çekip ona kodu vereceğim, sürekli burayı takip edemeyenlere haksızlık olmasın diye.

    Hadi iyi şanslar.

    Not: Alınan kuponları birilerine satmak, çöp site reklamları oluşturmak gibi yerlerde kullanacak olanlara helal etmiyorum, şimdiden söyliyeyim.
  • 20-11-2009, 23:19:27
    #2
    1....
  • 20-11-2009, 23:20:37
    #3
    sağol arkadaşım 2 ben oluyorum sanırım
  • 20-11-2009, 23:22:43
    #4
    Bende alabılırmıyım bı tanesını sımdıden tesekkurler
  • 20-11-2009, 23:22:54
    #5
    ben 3 oluyorsum sanırım
  • 20-11-2009, 23:26:11
    #6
    bende alabilirmiyim.
  • 20-11-2009, 23:26:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben alabilirmiyim .
  • 20-11-2009, 23:29:18
    #8
    Talih vurursa ben de almak isterim
  • 20-11-2009, 23:29:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben alabilirmiyim şimdiden teşekkürler