• 09-11-2009, 23:55:49
    #1
    İhtiyacı olan ilk 4 kişiye birer kupon vereceğim. Konu altına yazmanız yeterlidir.

    Edit: Kuponlar 107 TL değerindedir.
  • 09-11-2009, 23:57:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben...
  • 09-11-2009, 23:58:26
    #3
    Bende alabilirim valla..
  • 10-11-2009, 01:14:02
    #4
    s.a kardeşim iyi geceler bende alabilirmiyim?
  • 10-11-2009, 01:16:44
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende alabilirmiyim
  • 10-11-2009, 01:29:11
    #6
    ikaruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben...
    Başka bir başlıkta size kupon gönderilmiş o yüzden diğer ihtiyacı olanlara veriyorum.

    WormWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alabilirmiyim
    Gönderildi

    lcivek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a kardeşim iyi geceler bende alabilirmiyim?
    Gönderildi.
  • 10-11-2009, 01:32:31
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkürler hocam
  • 10-11-2009, 01:46:04
    #8
    kardeş bana düşmedi galiba sağlık olsun
  • 10-11-2009, 01:49:17
    #9
    cemoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş bana düşmedi galiba sağlık olsun
    İlk mesajında kupon istemeni uygun bulmadım. Sevgiler.