Apple’nin Microsoft’la olan savaşını yıllardan beri görmekteyiz. Hatta bir zamanlar televizyonda Windows’la dalga geçen reklamları yer alıyordu. Malumunuz hala bir türlü Windows 7′e geçiş yapamadım. Bir yerden bir adet ücretsiz lisans gelicek onu beklemekteyim. Geçenlerde, beklemekten sıkıldım, “yeter artık” dedim ve google’den indirmek istedim Google’a Windows 7 download yazdığımda gözlerime inanamadım.

Bir anda yandaki görüntüyle karşı karşıya kaldım.Apple Mac için, google adwords uygulamasını kullanarak google’a reklam vermiş ve windows 7 download aramasında mac ile karsı karsıya bırakıyor bizi

Gerçekten bu Microsoft’ukızdırcak.Fakat çok iyi düşünülmüş bir reklam.Apple’ı tebrik ediyoruz