Applenin Microsoftla olan savaşını yıllardan beri görmekteyiz. Hatta bir zamanlar televizyonda Windowsla dalga geçen reklamları yer alıyordu. Malumunuz hala bir türlü Windows 7′e geçiş yapamadım. Bir yerden bir adet ücretsiz lisans gelicek onu beklemekteyim. Geçenlerde, beklemekten sıkıldım, yeter artık dedim ve googleden indirmek istedim Googlea Windows 7 download yazdığımda gözlerime inanamadım.

Bir anda yandaki görüntüyle karşı karşıya kaldım.Apple Mac için, google adwords uygulamasını kullanarak googlea reklam vermiş ve windows 7 download aramasında mac ile karsı karsıya bırakıyor bizi
Gerçekten bu Microsoftukızdırcak.Fakat çok iyi düşünülmüş bir reklam.Appleı tebrik ediyoruz