Arkadaşlar dün gece ben reklam verim dedim
yeni adwords hesap açtım 14 lira yatırdım ardından 107 tl lik ok.net'in verdiği
kuponuda işlettim bakiyem 114 lira görünmesine rağmen hala yayınlanmıyor ve diyorki resklamlarınızı yayınlamamız için ödeme yapın
[img=http://img4.imageshack.us/img4/7827/adsizdj.jpg]
lütfen bu konuda yardım edin ya...
Biri bana yardım edermi?
6
●375
- 01-11-2009, 11:21:38Üyeliği durdurulduÖnceden yaptığınız AdWords ödemeleri tükenmiş bulunuyor.
AdWords hesabınıza ek ödeme yapıncaya kadar reklamlarınızı yayınlamayı durdurmuş bulunuyoruz. Hesabınız için ödeme yapmak ve sistemimizin reklamlarınızı yeniden yayınlamaya başlamasını tetiklemek için lütfen Ödemeleri Yap sayfanızı ziyaret edin. Başka bir ödeme yapmayı denemeden önce ödeme bilgilerinizi güncellemeniz gerekiyorsa, Faturalandırma Tercihleri sayfanızı ziyaret edin.
böyle bir şey diyo ama hesabımda 114 lira var...
nasıl bir iştir bu yaw dellendim yeminimi bozdurcak bu google
bi yardım pls lütfen
- 01-11-2009, 12:40:34Üyeliği durduruldu
