• 31-10-2009, 21:51:06
    #1
    Arkadaslar bir arkadasım R10'a uye olmak istiyor elinde 107 TL lik adwors kuponu var

    msn adresini ekleyin davetiyeyi yollayın size kupon kodunu verecektir.

    Arkadas yollayacagı ıcın msn adresını sıldım tesekkurler
  • 31-10-2009, 21:52:15
    #2
    Sen güveniyorsan ücretsiz yolluyayım
  • 31-10-2009, 21:52:48
    #3
    yolla o zaman kuponda sana hediye olsun
    saol
  • 01-11-2009, 00:45:45
    #4
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yolla o zaman kuponda sana hediye olsun
    saol
    davetiye gönderebilmen için rep verdim
  • 01-11-2009, 00:58:47
    #5
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiye gönderebilmen için rep verdim
    bende aynı fikirdeyim
  • 01-11-2009, 01:21:00
    #6
    davetiye için gerekli olan rep puanı kaçtı?
  • 01-11-2009, 12:14:58
    #7
    12 olunca benim rep geldı bır kupon daha saolun arkadaslar.