Hocam ben seni çözemedim. Sürekli konu açıyorsun. İş alamıyorum diyorsun. Ondan sonra reklam hizmeti vermeye çalışıyorsun.
4 gün önce iş yok diyorsun. Şimdi aldığın işi paylaşıyorsun. Gerek var mı sence.
Hocam ben seni çözemedim. Sürekli konu açıyorsun. İş alamıyorum diyorsun. Ondan sonra reklam hizmeti vermeye çalışıyorsun.
4 gün önce iş yok diyorsun. Şimdi aldığın işi paylaşıyorsun. Gerek var mı sence.
çözdüm reis bir iki bişey sonra aldım allaha sukur
Dönüşüm arama oran orantısıyla biraz atıp tutuyo gibisin dostum. Dönüşümü neye göre kurdun sitende, Arama butonuna değilmi ? öyle ise 296 kişi tıklayıp nasıl 2 katı arama oluyor
Dönüşüm arama oran orantısıyla biraz atıp tutuyo gibisin dostum. Dönüşümü neye göre kurdun sitende, Arama butonuna değilmi ? öyle ise 296 kişi tıklayıp nasıl 2 katı arama oluyor
telefon araması üreten reklamda kurdum ordanda tıklayan var site dışından tıklayanda var reisim ondan
Reklamlarda safari ağından ve birkaç farkı arama motorundan kısıtlamalar bir çok markada kalktı ve ama yine de iş oranı ve çağrı sayısı mükemmel bol kazançlar hocam
Reklamlarda safari ağından ve birkaç farkı arama motorundan kısıtlamalar bir çok markada kalktı ve ama yine de iş oranı ve çağrı sayısı mükemmel bol kazançlar hocam