Ads bakiyesi mevcut bakiyeden çok fazla eskiye düşüyor. Manuel ödeme yöntemi kullanıyoruz. Bu sorunu nasıl çözeriz. Bilen üstadlar varsa yardımcı olabilir mi
Manuel ödemelerde bu hatayı yapmaya çok başladı.
İnsanlar artık otomatik ödeme tercih etmiyor bu sorunla çok karşılaştığı ve fazla askı aldığı için.
Şimdi bunu manuelde yapıyor.
Ne yaptığını kendisi de bilmiyor.
Her sektörde böyle yapıyor.
Şuanlık ben bir alternatif bulamadım.