• 26-03-2025, 23:15:07
    #1
    Merhabalar,
    Google ADS'de ilk reklam kampanyam tıklama başına maliyetim(CPC) 52.57 TL
    Toplam maliyet: 2.310 TL

    Bu değerler normal mi?
    Gösterim başına ödeme yapılıyor mu?

  • 26-03-2025, 23:16:55
    #2
    sektör ne ki böyle harcamış 😂
  • 26-03-2025, 23:18:36
    #3
    smmlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sektör ne ki böyle harcamış 😂
    Bilişim sektörü hocam, nokta atışı yapalım dedikte galiba cüzdanın koordinatlarını verdik. Haftalık 10k ayırmayı planlıyorduk lakin böyle gidersek aylık 50-60k bandını göreceğiz gibi
  • 26-03-2025, 23:19:38
    #4
    Sektör nedir bilmiyorum ama bana göre normal geldi. bizede ortalama bu rakamlar geliyor.
  • 26-03-2025, 23:22:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tbm ilk 1 ay her zaman yüksek olur ilk çıkılan reklam daha fazla harcar zamanla düşer bekleyin derim
  • 26-03-2025, 23:23:30
    #6
    MeyAjans35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tbm ilk 1 ay her zaman yüksek olur ilk çıkılan reklam daha fazla harcar zamanla düşer bekleyin derim
    Bunu bilmiyordum hocam, teşekkürler.

    Ayrıca ilk reklam onaylanması 2-3 gün sürdü, diğer kampanyalarda da süreç yine 2-3 günü buluyor mu?
  • 26-03-2025, 23:24:48
    #7
    Play Console & Cloud 🌠
    Merhaba, eğer "arama ağı reklamı" olarak kurulum yaptıysanız Tıklama Başı olarak maliyetlendirilirsiniz. Maliyetleri düşürmek istiyorsanız, 7 günlük bir yayının ardından arama terimlerini kontrol edip tıklamaların hangi ana kelimelerden geldiğini kontrol edebilir ve gereksiz olanları negatif listesine alabilirsiniz.
  • 26-03-2025, 23:26:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    omeratayilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bilmiyordum hocam, teşekkürler.

    Ayrıca ilk reklam onaylanması 2-3 gün sürdü, diğer kampanyalarda da süreç yine 2-3 günü buluyor mu?
    hesap yeni olması veya uzun süredir bir Ads hesabında reklam çıkılmamışsa normal süredir.
  • 26-03-2025, 23:26:57
    #9
    Reklamsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, eğer "arama ağı reklamı" olarak kurulum yaptıysanız Tıklama Başı olarak maliyetlendirilirsiniz. Maliyetleri düşürmek istiyorsanız, 7 günlük bir yayının ardından arama terimlerini kontrol edip tıklamaların hangi ana kelimelerden geldiğini kontrol edebilir ve gereksiz olanları negatif listesine alabilirsiniz.
    Sağ olun hocam, evet dediğiniz gibi "arama ağı reklamı" olarak kurulum yaptım. 7 günlük bir yayın ardından kampanyayı yenilemeyi düşünüyorduk, o sırada negatif listesine ekleme yapacağım