• 19-03-2025, 21:39:03
    #1
    Selamlar. Şüpheli ödeme askısı yedik onu kaldırdık şimdi de Sistemleri Atlatma Askısı yedik nedir ya bu itiraz mı edelim?
  • 21-03-2025, 12:27:53
    #2
    sektör nedir acaba , itiraz atın sorun yoksa açaralar