• 22-02-2025, 16:49:12
    #1
    Hocalarım merhaba, aşağıdaki görsel bir reklam kampayamızın tablosu bulunuyor. Bu konuda acemiyim ve neyin iyi neyin kötü olduğunu henüz bilmiyorum. Tablodaki kelimeleri gösterip göstermemem gerektiğini de bilmiyorum fikir verebilirseniz çok sevinirim.
    Sorum şöyle; Bu gelen kelimelere göre TMB yüksek mi yoksa düşük mü kalıyor.(Ege ve Marmara) ağırlıklı konum verdik. Mobil için de %20 artış yaptık.

  • 23-02-2025, 01:33:27
    #2
    Google ADS & SEO ❄️
    İletişime geçebilirsiniz
    https://www.r10.net/google-adwords-a...er-9989-a.html