• 03-08-2009, 16:01:37
    #1
    Kullanmayı düşünüp ama kullanmaya fırsatım olmayan kuponu kullanabiliecek bir arkadaşa kullandırmayı düşünüyorum

    Mesaj yazan ilk 5 arkadaş içinde itrader puanı yüksek olan arkadaşa verilecektir.
  • 03-08-2009, 16:02:29
    #2
    itrade mi,o ne?
  • 03-08-2009, 16:04:50
    #3
    Bilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itrade mi,o ne?
    seninki

    Nerden: ►∞
    Mesajlar: 719
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: 1
  • 03-08-2009, 16:06:24
    #4
    ben olabilirm.
  • 03-08-2009, 16:08:02
    #5
    Ben de olabilirim
  • 03-08-2009, 16:10:28
    #6
    bende alabilir miyim
  • 03-08-2009, 16:12:29
    #7
    sen kazandın forumalemi
  • 03-08-2009, 16:17:23
    #8
    3 farklı arkadaş oldu 2 kişi daha katılabilir ama forum alemini geçmeleri biraz zor
  • 03-08-2009, 22:14:17
    #9
    neyse başka katılmak isteyen yok galiba gerçi forumalemini geçecek arkadaşta yok, forum alemi birazdan pm atıyorum. Hayırlı olsun