AdWords'a reklam vereyim dedim. Gerekli tüm ayarlamaları yaptıktan sonra etkinleştirdim kampanyayı, aldığım tık sonrası direkt iptal ettim. Sizce bunun sebebi nedir?
Gerekli tüm ayarlamaları yaptım kısmı tam olarak nedir hocam. Bütçeyi ve tıklama başına olacak ücreti ayarladınız mı ?
hocam bu iş için 5 yilda anca öğreniyoruz birşeyler ayarladım deyince olmuyor çok fazla ayrıntı var bakılması lazım tbm ayarı cihazlar analiz yapılması lazım thm muhtemelen bu kadar yüksek değildir
Gerekli tüm ayarlamaları yaptım kısmı tam olarak nedir hocam. Bütçeyi ve tıklama başına olacak ücreti ayarladınız mı ?
Muhtemelen reklamın çıkması için gerekli tüm ayarlamaları yaptım, diğer türlü bu işte usta olan kişilere haksızlık olur; cümlemi bu şekilde düzelteyim.