• 18-05-2024, 14:58:59
    #1
    Merhabalar,

    AdWords'a reklam vereyim dedim. Gerekli tüm ayarlamaları yaptıktan sonra etkinleştirdim kampanyayı, aldığım tık sonrası direkt iptal ettim. Sizce bunun sebebi nedir?
  • 18-05-2024, 15:00:36
    #2
    Reklam ayarlarına bakmak lazım
  • 18-05-2024, 15:01:01
    #3
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Otomatik TBM girdiğinizi düşünüyorum. Manuel yaparsanız da aynı reklam çıkacaktır.
  • 18-05-2024, 15:01:13
    #4
    tbm ayarlamamışsınızdır belki
  • 18-05-2024, 15:01:51
    #5
    Aklıma şu geldi
    https://www.youtube.com/shorts/SM79Jbixb7o
  • 18-05-2024, 15:02:14
    #6
    Gerekli tüm ayarlamaları yaptım kısmı tam olarak nedir hocam. Bütçeyi ve tıklama başına olacak ücreti ayarladınız mı ?
  • 18-05-2024, 15:03:26
    #7
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli tüm ayarlamaları yaptım kısmı tam olarak nedir hocam. Bütçeyi ve tıklama başına olacak ücreti ayarladınız mı ?
    hocam bu iş için 5 yilda anca öğreniyoruz birşeyler ayarladım deyince olmuyor çok fazla ayrıntı var bakılması lazım tbm ayarı cihazlar analiz yapılması lazım thm muhtemelen bu kadar yüksek değildir
    • umay3707
    umay3707 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-05-2024, 15:05:24
    #8
    umay3707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli tüm ayarlamaları yaptım kısmı tam olarak nedir hocam. Bütçeyi ve tıklama başına olacak ücreti ayarladınız mı ?
    Muhtemelen reklamın çıkması için gerekli tüm ayarlamaları yaptım, diğer türlü bu işte usta olan kişilere haksızlık olur; cümlemi bu şekilde düzelteyim.
  • 18-05-2024, 15:06:57
    #9
    Otomatik TBM ayarlamışsınızdır, Manuel ayarlayın