• 22-04-2024, 22:37:29
    #1
    üretilen hesaplarimin %90'lik kismi 2. Reklami girdikten sonra ödenmemiş bakiye, bakiye attiğim %10'lik kismi da sonradan ödenmemiş bakiye askisina gidiyor, bu durumu sizde yaşiyor musunuz?
  • 22-04-2024, 23:16:17
    #2
    Aynısını yaşadım itiraz ettim, kart doğrulama istediler doğruladım düzeldi
  • 23-04-2024, 15:43:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bendede sistemleri atlatma var reklam yayın alıyor çok az harcayıp sistemleri atlatma veriyor.
  • 24-04-2024, 00:18:45
    #4
    @Gytr; evet şu anda o bende de var, 2 3 güne düzeleceğini düşünüyorum.
  • 24-04-2024, 00:42:14
    #5
    bende 10/7 süpheli anca 3 geciyor oda sorunsuz yayın alması icin 7 saat bekliyor gerisi patates
  • 25-04-2024, 15:39:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden Halk Bank kartlar çok övülürdü, şu an tamamına Ödenmemiş Bakiye askısı atıyor şaka gibi
  • 25-04-2024, 15:47:01
    #7
    Sorun halkbank kartta da değil aslinda başka birşeyde çünkü 10/5 yada 10/3 halkbank geciyorsa geri kalaninda niye geçmiyor diyor insan gecmisekce hic geçmesin
  • 25-04-2024, 23:17:13
    #8
    Kurumsal Üye
    Ben de sürekli aynı sorunları yaşıyorum manuel üretimde bana biraz yardımcı olacak arkadaş varmı