• 24-06-2009, 00:04:34
    #1
    Merhaba Bugun Googleden Bana 100TL Degerinde Adwors Kuponu Geldi. Bunu Kullanacam, Lakin Aktiflik İcin 7TL Yatirmam Gerekiyor, Ama Dipnot Gecmisler Onun Yerine Kuponunuzdan Bu Parayi Kesip Yine Aktif Hale Getirebilirsiniz Yazmislar, Ben Odeme Yapmadan Kupondan Kesilmesini İstiyorum Bu'nun Yapilisi Nasildir ? Bilgi Verebilirmisiniz.
  • 24-06-2009, 00:25:06
    #2
    O dipnotu tekrar gözden geçirin

    Google'a 14 TL'lik aktivasyon ücreti göndermeniz gerekir. 7 TL'sini google alır 7 TL'sini ise sizin hesabınıza aktarır...
  • 24-06-2009, 01:27:22
    #3
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dipnotu tekrar gözden geçirin
    Google'a 14 TL'lik aktivasyon ücreti göndermeniz gerekir. 7 TL'sini google alır 7 TL'sini ise sizin hesabınıza aktarır...
    Siz dikkatli okuyun öle bişey yazmıyor

    7TL Tutarında bir hesap aktifleştirme ücreti alınır veya bu tutar kredinizden düşülür yazıyor.
  • 24-06-2009, 01:39:20
    #4
    Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz dikkatli okuyun öle bişey yazmıyor
    7TL Tutarında bir hesap aktifleştirme ücreti alınır veya bu tutar kredinizden düşülür yazıyor.
    Evet, Bu Sekilde Yaziyor.
  • 24-06-2009, 06:14:19
    #5
    tamam işte normalde 14 tl aktivasyon ücreti, 7 tl siz kredi kartı veya havale ile ödeyeceksiniz, 7 tl de kredinizden düşülecek.

    türkçesi kuponu kullanabilmek için illaki 7 tl ödeyeceksiniz
  • 24-06-2009, 13:22:14
    #6
    Sabah banada gelmiş 100 Tl kullanmak için 7 lira ödesek fazla birşey değildir herhalde bunu sorun etmez bence kimse
  • 24-06-2009, 13:38:38
    #7
    aşağı yukarı google ile iş yapan (adsense, gmail vs) herkese geldi ondan bana eve bile yollamıslar. 14 tl bir aktifleştirme ücreti ödeyip kupon kodunu giriyorsunuz.
  • 24-06-2009, 17:46:12
    #8
    Benim hesabım zaten aktif,abd den kağıt gelmişti,bende mi ödeyecem?
  • 24-06-2009, 19:10:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Peki bu 7 ytl lik ödemeyi kredi kartı ilemi yoksa havale ilemi yollamak gerekir..?

    Malum kupon kodunu girdikten belirli bir süre sonra aktifleşmesi lazım..