• 22-06-2009, 20:29:35
    #10
    coyoteist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kılpayı kaçırdım yine
    Elimde kalan son kuponu da size gönderiyorum ve şimdilik burada bitiyorum
  • 22-06-2009, 20:33:52
    #11
    NetX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde kalan son kuponu da size gönderiyorum ve şimdilik burada bitiyorum
    Çok teşekkürler dostum, bilseydim daha önce ağlardım
    Şaka bir yana gerçekten teşekkürler + rep vericem nasıl yapıldığını öğrenir öğrenmez