Olabilir hocam, reklamı sadece 1 kişiye bir kez gösterilecek şekilde düzenleme şansımız var mı yoksa standart böylemidir? bilginiz var mı
Standartın bu olduğunu biliyorum sanırım çaresi yok
Ama otomatik bir sistem kurup her girenin ip adresini web siteniz üzerinden log kaydı tutarak.
Kampanya ayarlarından ip engelleme yaparak 1 dera girene bir daha göstermezsiniz.
Ama sağlıklı bir yöntemmi bilemiyorum
Saldırıları engellermi : hayır
Standartın bu olduğunu biliyorum sanırım çaresi yok
Ama otomatik bir sistem kurup her girenin ip adresini web siteniz üzerinden log kaydı tutarak.
Kampanya ayarlarından ip engelleme yaparak 1 dera girene bir daha göstermezsiniz.
Ama sağlıklı bir yöntemmi bilemiyorum
Saldırıları engellermi : hayır
Hocam sağlıklı yöntem değil çünkü marka bilinirliği açısından bu çok kötü sonuçlar doğar..
Cola cola sürekli herkese reklam gösterir çünkü marka bilinirliği olması ister.......
Hocam sağlıklı yöntem değil çünkü marka bilinirliği açısından bu çok kötü sonuçlar doğar..
Cola cola sürekli herkese reklam gösterir çünkü marka bilinirliği olması ister.......
Veri biliminde %100 doğru örnekleme olmaz hiçbir zaman. Sayıların tutup tutmaması hiç önemli değil amacımız log kaydı tutmak değil herkes birebir tutsun istiyor öyle istiyorsanız gidip KVKK, GDPR veri ihlali cezasını ödeyip IP kaydı tutun. Önemli olan verileri düzgün kullanabiliyor muyuz sitede gerekli aksiyonları alabiliyor muyuz tüm olay bu. 30 Gün içinde ziyaretçiniz gelip alışveriş yaptıysa ADS onu 1 dönüşüm sayar yandex saymaz mesela. Yanlış mı diyeceğiz ads'e şimdi.
Veri biliminde %100 doğru örnekleme olmaz hiçbir zaman. Sayıların tutup tutmaması hiç önemli değil amacımız log kaydı tutmak değil herkes birebir tutsun istiyor öyle istiyorsanız gidip KVKK, GDPR veri ihlali cezasını ödeyip IP kaydı tutun. Önemli olan verileri düzgün kullanabiliyor muyuz sitede gerekli aksiyonları alabiliyor muyuz tüm olay bu. 30 Gün içinde ziyaretçiniz gelip alışveriş yaptıysa ADS onu 1 dönüşüm sayar yandex saymaz mesela. Yanlış mı diyeceğiz ads'e şimdi.
Tıklama demek siteme girmiş demek siteme giren tekil kullaniciyi analtyc veya metrica ile ölçebiliyoruz ancak ads'de çoğul tiklama var ki sonuç böyle oldu hocam yani tiklayan bir kisi geri cikip 2-3 kere daha tiklamiş ben onu bilmiyordum ads de öyle olduğunu meğerse çoğul trafik de kabul ediyormuş ordan olayı anladık