Selam arkadaşlar,
1 tane adwords hesabım var, başka da yok. Mail yıllardır kullandığım mail, kart benim kartım.
İlk açtığımda şüpheli giriş diye işleme alındı, itiraz ettim açtılar.
İkincide önce şüpheli ödeme diye bildirim geldi, itiraz ettim hala işlemde. Ama bu itiraz devam ederken panelde şüpheli ödeme bildirimi kalktı bu sefer de sistemleri atlatma politikası diye bir şey geldi. Cloacking vs. yapmıyorum. Bu hesabı nasıl açarız? Açmaya uğraşmak mantıklı mı yoksa eski hesap satanlardan alıp devam mı edeyim? Eski hesap alırsam aynı domain ile reklam vermeye devam edebilir miyim?
Şimdiden teşekkürler herkese.
ADS Hesabı Devredışı bırakıldı
1
●208