• 20-04-2009, 13:27:29
    #1
    arkadaşlar adwords e reklam verdim ama gösterim hiç olmyor hep 0 nedense kampanyaları silip bi kaç kampanya olarak reklam ekledim ama gözükmüyor. reklamlar etkin gözüküyo ama gösterim olmuyor. adwords e yeni kaydolup verdim hemen reklamı acaba onay mı bekliyor??
  • 20-04-2009, 19:37:52
    #2
    Faturalandırma Bilgilerini de girdiniz mi?
  • 21-04-2009, 15:23:30
    #3
    google eski sistemi tamamen bıraktığı için reklamınızın yayına girmesi için adwords professional lardan birinin onayı gerekmektedir.
    minimum 3 gün maksimum 3 hafta arasında beklemeniz gerekebilir,
  • 21-04-2009, 17:08:32
    #4
    sanırım aynı problem
    https://www.r10.net/google-adwords/36...erilmiyor.html
  • 21-04-2009, 23:55:27
    #5
    Mail at 1 hafta içinde cavap gelir
  • 23-04-2009, 23:39:53
    #6
    hangi adrese mail atmalıyım attım cevap gelmedi tam 1 hafta oldu