Google adwords depremden sonra böyle oldu hocam garip bir şekilde herkesin reklamı ben de dahil beklemede kalıyor 3 saat sonra yayına giriyor yada beklemedeyken. Düzelir yakın bir zamanda.
Hocam reklamım 4 gündür manuel incelemede , 0 gösterim 0 tıklama alıyorum ama reklam onaylandı gözüküyor.
Çoğu kişi bunu yaşıyor şuan umarım kısa sürede düzelir
bir sorun yok 30 dakikada bazen daha erken yayına giriyor çok nadiren bug olabiliyor 2-3 başlık beklemede kalıyor tekrar düzenleyip incelemeye gönderince onlarda 10 dakika içerisinde onaylanıp yayınlanmaya başlıyor manuel incelemeye gitmesinin sebebi bütçe 400 tlden fazla bütçe girince manuel incelemeye gitme ihtimali yüksek oluyor manuel inlemeye gitse dahi reklamlar onaylanır ama
bugün 14 reklam açtım. Her birinin ortalama bütçesi 4500 TL Civarında ve yaklaşık 3 gündür bu sorun devam ediyor. Eski ve patlamaya yakın hesapları kullanmak zorunda kaldım onlar reklam zar zor aldı ama yeni üretilmiş hesaplar kampanya girer girmez yada ödeme yapınca "şüpheli ödeme" askısına gitti 3-4 gündür Ads Zorluyor hocam.