Bu şekilde yaak değilmi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu şekilde yaak değilmi?
12
●
980
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adwords (ADS)
Bu şekilde yaak değilmi?
1
2
10-04-2009, 21:00:35
#10
R3PL4
Peki tutalim bir site 1 ayda 20 milyonun uzerinde gosterim aldi,ama sonraki ay 1 milyon gosterim aldi.O zaman premium uyelik ne olyor?
11-04-2009, 12:25:37
#11
selmand
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
iptal edilir ne olacak.
11-04-2009, 15:07:52
#12
Loxias
Sponsor Bağlantılar diye yazılmış. Benim bildiğim DoubleClick hizmeti bu sanırım. 100 k tekil üstünde böyle ayarlamalar yapılabiliyor diye biliyorum.
11-04-2009, 16:08:55
#13
ktelekom
konuyu açan arkadaşın "s" si yazmıyormuş sanırım bi garip olmuş
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler