• 30-12-2022, 16:00:22
    #1
    Merhaba.

    Manuel ya da otomatik farketmiyor. Ne denediysem artık hesap açamıyorum. Parasını verip reklam çıkamıyorum. Son çare benım gibi olup sorunu çözemeye çalışan birileriyle beraber akıl yürütebiliriz ya da hayır için gel kardeş yardım edeyim yeni yıla mutlu mesut gir diyen birileri olursa çok memnun olurum. Karşılığında şu an için uğraşmasam da arbitraj ya da CSE konulardan bilgi verebilirim. PM'den iletişime geçebilirsiniz.
  • 30-12-2022, 16:38:58
    #2
    Yardımcı olabilirim
  • 30-12-2022, 17:17:05
    #3
    Fezbeatz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olabilirim
    Pm atıyorum.
  • 01-01-2023, 01:50:05
    #4
    IkReklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tane portable hediye edebilirim açmayı göstermek değilde. 00.00 a kadar ulaşır mısın?
    Pmden dönüş yapıyorum.