Selam arkadaşlar, ADS Reklamı kurdum ve 10 saatten fazla olmasın rağmen hala reklam yayına girmedi [Reklam inceleniyor diyor.] Yeni reklam hesabı olduğu için mi böyle uzun sürdü yoksa sorun mu var ?
Bu konu hakkın da bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim, İyi akşamlar. İyi forumlar.