mysoftware adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://disk.yandex.com.tr/i/tujXWhZsZEPOWg
Şu 2 hesap yeterlidir sanırım birisininde suspend kısmını gösteriyorum belki anlamazsın anlatayım herhangi bi şekilde form atılmadı vede 2,3 bilginle Ads'nin uzmanlarını sınamaya çalışma.
Bu arada kendi 2,3 bilginle deme sebebim:
https://www.r10.net/bot-program-alis...dar-kolay.html sen sorarsın,
https://www.r10.net/account-lisans-i...-yazilimi.html sen daha buralarda yokken ben bunun yazılımını yaparım.
https://www.r10.net/google-adwords-a...aplaniyor.html sen bunu sorarsın.

ben fakede nadiren suspend yiyen hesaplarımı ertesi gün açtırırım.
https://www.r10.net/google-ads-adwor...hesaplari.html sen borçlu ads hesaplarını 150tlden satmaya çalışırsın.
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-cekilisi.html ben usa'ları çekilişle hediye eder, https://www.r10.net/google-ads-adwor...-128293-a.html kendimi 93k r10.net üyesine tanıtırım.
https://www.r10.net/google-adwords-a...li-yardim.html sen burada googlenin ufak bi hatasında ücretli destek ararsın.
https://search.google.com/test/rich-results ben buralarda takılırım.
https://www.r10.net/ucretli-script-i...istiyorum.html sen bunu yaptırmak istersin.
Ben bunu @cansvs; kardeşimin isteği üzerinde özel bi şekilde kodlamışımdır.
https://www.r10.net/vpn-proxy/298722...si-var-mi.html sen /32 ararken, benim 3 adet /32 proxy sunucum vardır mesela....
https://www.r10.net/google-adwords-a...abilir-mi.html sen kart eklenmiyor diye yakınırken, bana soran arkadaşlara çoktan taktiğini vermişimdir bile..
Birdaha bi insana laf sokmak istersen 3 kere düşünün, google ads ile gece gündüz uğraşan insanlar için 10 20 yetmez....