Konu
Sonunda Tüm Sektörler Oh Çekti
19-12-2021, 11:35:22
#43
Cankat
Üşendiğimden yazmamıştım bu arkadaşın açtıgı konu linklerini siz iyi yapmışsınız valla, sürekli konu açıp soru soruyor sonra satış yapmaya çalışıyor. Sonra yöntem patlıyor, geliyor şu patladı bu patladı. Bu arkadaş baş ağrıtacak bi potansiyele sahip forumda. Daha 2 gün önce yine bi konu açmıştı hesap açılamadığı ile ilgili, o konuya da ben yazmıştım niye sürekli böyle konu açıyosun diye. Sana mı sorucam yazmış, alıntıları bozduğu için ben de az önce gördüm
YasinReal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birdaha mesajımı alıntılarsanız tam alıntılayınki bildirim gelsin alıntılamayı bozduğunuzda bildirim gelmiyor ne kadar google ads nin zaaflarını biliyorsam r10.netinkileride tahmin edebiliyorum, senin r10.netde bulunduğun saat süresinin 2 katından fazla benim google ads de yaktığım hesap vardır.
https://disk.yandex.com.tr/i/tujXWhZsZEPOWg
Şu 2 hesap yeterlidir sanırım birisininde suspend kısmını gösteriyorum belki anlamazsın anlatayım herhangi bi şekilde form atılmadı vede 2,3 bilginle Ads'nin uzmanlarını sınamaya çalışma.
Bu arada kendi 2,3 bilginle deme sebebim:
https://www.r10.net/bot-program-alis...dar-kolay.html
sen sorarsın,
https://www.r10.net/account-lisans-i...-yazilimi.html
sen daha buralarda yokken ben bunun yazılımını yaparım.
https://www.r10.net/google-adwords-a...aplaniyor.html
sen bunu sorarsın.
ben fakede nadiren suspend yiyen hesaplarımı ertesi gün açtırırım.
https://www.r10.net/google-ads-adwor...hesaplari.html
sen borçlu ads hesaplarını 150tlden satmaya çalışırsın.
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-cekilisi.html
ben usa'ları çekilişle hediye eder,
https://www.r10.net/google-ads-adwor...-128293-a.html
kendimi 93k r10.net üyesine tanıtırım.
https://www.r10.net/google-adwords-a...li-yardim.html
sen burada googlenin ufak bi hatasında ücretli destek ararsın.
https://search.google.com/test/rich-results
ben buralarda takılırım.
https://www.r10.net/ucretli-script-i...istiyorum.html
sen bunu yaptırmak istersin.
Ben bunu
@
cansvs
; kardeşimin isteği üzerinde özel bi şekilde kodlamışımdır.
https://www.r10.net/vpn-proxy/298722...si-var-mi.html
sen /32 ararken, benim 3 adet /32 proxy sunucum vardır mesela....
https://www.r10.net/google-adwords-a...abilir-mi.html
sen kart eklenmiyor diye yakınırken, bana soran arkadaşlara çoktan taktiğini vermişimdir bile..
Birdaha bi insana laf sokmak istersen 3 kere düşünün, google ads ile gece gündüz uğraşan insanlar için 10 20 yetmez....