tüm sektörler rahatlamış artık Eşikli reklam çıkanda yok hiç bir sektör de arada tek tük oluyor oda askıdan çıkmış hesaplar
herkesin gözü aydın artık parasını verip güzelce ekmeğimizi yiyeceğiz 😄 buradan hala hesap açıyorum diyenlere de selam olsun 😂