AdWords güncellemesi ile artık hesap üretilemiyor. Bu nedenle de gözlerim yaşardı tüm sektörler rahatlamış artık Eşikli reklam çıkanda yok hiç bir sektör de arada tek tük oluyor oda askıdan çıkmış hesaplar herkesin gözü aydın artık parasını verip güzelce ekmeğimizi yiyeceğiz 😄 buradan hala hesap açıyorum diyenlere de selam olsun 😂