• 16-11-2021, 15:23:51
    #1


    Bu problemle karşılaşan çok kişi olduğunu biliyorum. Ama eski bir hesapta karşılaşmayı beklemiyordum
    Yeni bir hesap değil 8-9 aylık bir hesap.

    Düne kadar bir problem yoktu, -500 ödeme eşiğine düştü bir kaç gün sonra reklam verileceği için ödemeyi dün yapmadım. Reklam verirken yapıp devam edecektim (uzun zamandır böyle yapıyorum bir problem olmuyor)
    Bugun ise askıya alındığına dair bir bildirim aldım.

    Şimdi sizlere sorum şu ;
    Hesapta borç olarak duran 500 TL'yi ödersem askıya alınma durumu kaldırılır mı yoksa boşuna mı ödemiş olurum.

    (Otomatik ödeme, 8-9 aylık bir hesap)
  • 16-11-2021, 15:27:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hesabınızın açılması için sadece ödeme yapmanız yeterli değil. Ödeme yapıp, duruma itiraz etmeniz gerekiyor. Bu tip askılar genelde 5 iş günü incelemede açılıyor. Ödeme yapmadan itiraz etmemenizi tavsiye ederim.

    NOT: Askının kaldırılmama riskini de göz önünde bulundurun. Ödeme yaptığınızda ve itiraz ettiğinizde %100 açılacak diye bir kaide yok.
  • 16-11-2021, 17:33:57
    #3
    %100 de açılır diye yatırmayın hocam açılmadığıda oluyo