
Bu problemle karşılaşan çok kişi olduğunu biliyorum. Ama eski bir hesapta karşılaşmayı beklemiyordum
Yeni bir hesap değil 8-9 aylık bir hesap.
Düne kadar bir problem yoktu, -500 ödeme eşiğine düştü bir kaç gün sonra reklam verileceği için ödemeyi dün yapmadım. Reklam verirken yapıp devam edecektim (uzun zamandır böyle yapıyorum bir problem olmuyor)
Bugun ise askıya alındığına dair bir bildirim aldım.
Şimdi sizlere sorum şu ;
Hesapta borç olarak duran 500 TL'yi ödersem askıya alınma durumu kaldırılır mı yoksa boşuna mı ödemiş olurum.
(Otomatik ödeme, 8-9 aylık bir hesap)