• 26-01-2007, 14:48:12
    #10
    kupon kalmadı
  • 27-01-2007, 15:28:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    stoklar gelince haber verirsen alırız bizde

    10 tane ayır bana ok?
  • 28-01-2007, 09:51:33
    #12
    inş düşer elimize
    aslında yabancı forumlardan bulurumda bu sıra fazla kupon yok diye pahalı oluyor biraz