• 08-01-2009, 13:36:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iyi günler arkadaşlar..

    R10 da Adwords kuponları dağıtılıyor ücretli indirimli vs.
    arkadaşlara teşekkür ediyorum..

    ancak şöyle bir soru işareti var..

    mesela ben 5 tane ayrı kupon aldım ve benim www.xxfirmam.com diye sitem var.

    bu 5 ayrı kuponu aynı site için kullanabilir miyim ?

    Acil Açıklayıcı cevaplarınızı bekliyorum.. Teşekkür ederim...
  • 08-01-2009, 14:22:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı sitem için kullanılabilir yanlız farklı hesap açarak,
  • 08-01-2009, 15:56:56
    #3
    5 tane ayrı ayrı hesap yaparsın, kullanırsın. Yalnız dikkat etmen gereken nokta, aynı ayna reklamları yayına sokma. Biri bitsin, kampanyayı, hesabı silip ondan sonra öbür hesabı devreye sok.
  • 08-01-2009, 16:26:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler arkadaşlar..

    Domainin aynı olmasında bir sorun yok yani öyle mi ?

    birde farklı hesap derken google hesabı sanırım..

    kuponu aktif etmek için google yatırılan 14 dolar için de aynı hesap olmasında bir sorun var mı ?
  • 08-01-2009, 18:34:49
    #5
    "yeni mail + yeni ip + yeni 14 tl + yeni bir adwords hesap"

    Al sana gerekli formul.
  • 09-01-2009, 20:35:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yeni e-mail ile yeni hesap aynı zaten ..

    yeni domain dahil değil değil mi .. ?
    yani aynı domain olması problem teşkil etmez ?
  • 09-01-2009, 20:37:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Farklı anlatmışsınız, farklı bir domainle yeni açmış olduğunuz yeni bir hesapta "reklam verebililirsiniz"

    yanlız aynı mail adresi ile farklı yeni bir hesap açamazsınız, bunu anlatmaya çalışmız size,
  • 12-01-2009, 13:44:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Arkadaşlar.

    Konu anlaşılmıştır..