• 25-12-2008, 12:00:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Panelde nerde görebilirim ve satışını nasıl yapabilirim acaba.
  • 25-12-2008, 13:12:58
    #11
    pandede 2 tane 80 ytl lik adwors var 5-6 tanede kullanıdıldı diyo ama kullanmadım nasıl satarım bunları
  • 25-12-2008, 13:23:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    PieRLuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pandede 2 tane 80 ytl lik adwors var 5-6 tanede kullanıdıldı diyo ama kullanmadım nasıl satarım bunları

    kullanıldı diye yazar orda.kuponu istediğine satabilirsin.kullaılmamıştır yani..
  • 25-12-2008, 16:30:44
    #13
    PieRLuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pandede 2 tane 80 ytl lik adwors var 5-6 tanede kullanıdıldı diyo ama kullanmadım nasıl satarım bunları
    Eski seriyse, çalışmayan kuponlar.
  • 26-12-2008, 23:19:47
    #14
    Ben kullanmayacağım için kuponu satmak istiyorum uygun bi fiyattan kullanmak isteyen varsa.