Uygulamamı yayına alalı 3 gün oldu. Adsense Reklam çıkmak istediğimde uygulamamın icon'u çıkmıyor. Algoritma oturmasa uygulamada çıkmaz aslında ama daha önce deneyimleyen var mı ?