Merhabalar
Google Tag Manager üzerinde sorun yaşıyorum.Kodları düzgün eklemem rağmen Tag Asistan üzerinde hala Analytics Sarı olarak faaliyet gösteriyor.
Ayrıcana Ads üzerinde Dönüşümleri belirledim oluşturulan kodu Tag Manager üzerinden ekleme yaptım.Ancak Dönüşümü saymıyor.Dönüşümü saymadığı için Reklam çıkarken sorun yaşıyorum.
Bu konuda yardımcı olabilecek kişiler varsa yardımlarınızı bekliyor olacağım.Şimdiden teşekkür ederim.
Google Tag Manager Üzerinde Sorun Yaşıyorum
4
●48
- 27-12-2020, 14:06:14Yarım saatlik bir çalışma ile etiketlerinizi düzgün çalışacak şekilde ayarlayabilirim Hocam.
Limprox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-12-2020, 14:09:42Etiketlemeleri bende yapabiliyorum.O konuda tıkalı kalıyorum.Etiketlerde düzenleme yapmanızı istesem sizinle nasıl irtibata geçmem gerekir.Ayrıcana uzaktan bağlantı ile mi yapacaksınız
the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-12-2020, 14:17:51Site adresinizi özel mesaj ile gönderebilirseniz inceleyip dönüş yapabilirim. Anydesk ile bilgisayarınıza bağlanıp gerekli düzenlemeleri yapabilirim.
Limprox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle