Merhaba arkadaşlar ADS'ye manuel Ödeme yapıyorum kredi kartına ödediğim miktarını biraz üzerinde yansıyor. Ama anlamadığım nokta şu sabit bir oran yok. Farklı oranlarda yansıdığını gördüm.
Komisyon veya fazla olan miktar neye göre belirleniyor
Manuel Ödeme Komisyon
0
●30