s.a arkadaşlar.dün seminerden aldığım kuponlardan birini deniyordumö birini aktif ettim ekledim.Hesap askıya alındı diyor.
100 ytl içinden 7 yttlik para çekti 93 ytl var.
acaba fatura bilgilerini fake girdim.ön ödemeli seçtim ondan dolayımı böyle yani doğru bir fatura bilgisidemi girmem gerekli? girmeden kullanamazmıyım.
Hesap Askıya Alındı!
2
●551