• 23-10-2008, 13:23:09
    #1
    s.a arkadaşlar.dün seminerden aldığım kuponlardan birini deniyordumö birini aktif ettim ekledim.Hesap askıya alındı diyor.

    100 ytl içinden 7 yttlik para çekti 93 ytl var.

    acaba fatura bilgilerini fake girdim.ön ödemeli seçtim ondan dolayımı böyle yani doğru bir fatura bilgisidemi girmem gerekli? girmeden kullanamazmıyım.
  • 23-10-2008, 13:31:17
    #2
    ön ödemeli girdi isen

    ya 14 ytl google'a havale yaparak

    ya da kredi kartı bilgilerini girerek kullanabilirsin.

    aksi takdirde hesabın aktifleşmez.

    aktifleşmeden de kullanamazsın.
  • 23-10-2008, 15:48:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    14 ytl gondermeden bi işe yaramaz