• 11-07-2020, 15:40:42
    #1
    Merhaba,

    Google ADS reklamları konusunda gerçekten uzman ve tecrübeli bir kişi / şirket arıyoruz. En iyi optimizasyon yapabilecek kişi / şirket ile uzun vadeli çalışılacaktır.

    İyi forumlar.
  • 11-07-2020, 15:45:14
    #2
    Merhaba PM'den iletişime geçildi.
  • 12-07-2020, 11:28:38
    #3
    Bilgi alıp çocuklar gibi engelleyen birisi 2 şirketi olduğunu söyleyip engellemesi gayet r10 ticaret ahlakına uyan bir durum.Ücretsiz kesinlikle çalışmayın.Ücreti almadan da işi yapmayın.
  • 12-07-2020, 12:34:28
    #4
    Prsoners adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi alıp çocuklar gibi engelleyen birisi 2 şirketi olduğunu söyleyip engellemesi gayet r10 ticaret ahlakına uyan bir durum.Ücretsiz kesinlikle çalışmayın.Ücreti almadan da işi yapmayın.
    Senin yaşın 17, benim yaşım 34 aramızda 2 kat yaş farkı var. Sen insanlarla önce nasıl konuşulacağını öğreneceksin. Buraya para ile ilgili konularda yazmanı doğru bulmuyorum. Şu anda sana zaman ayırıp yazmayı da doğru bulmuyorum. Fakat hiç kimse yanlış anlamasın diye yazmak durumundayım.

    Ben senden ücretsiz bir iş istemedim. Neyi nasıl yaparız konusunda fikir aldım. İşi başlat dedim. Sana ödeme yapmayacağım konusunda yada ücretsiz bir şey yap diye bir talepte bulunmadım. Önce uslubune dikkat et. İnsanlarla nasıl konuşulacağını öğren. İşi alamadın diye buraya yazıp hasetini belli etme. Daha öğreneceğin çok şey var kardeşim.

    Herkes danışman olmuş. Danışmanlık adı altında insanlardan fahiş fiyatlar talep edip, işi alamayınca buraya yazmak doğru değil. Önce yaptığın işi sev, sonra işini yap. Para denilen kağıt parçası araç ve gereç olarak kullanılır. Eğer işi başarırsan ödülünü zaten alırsın. Ödül=Para

    Son kez söylüyorum. İnsanlarla olan iletişimine dikkat et. Ben yinede senin kalbini kırmadım... Benim 24 saatimi boş yere harcadın. Paradan daha değerli tek şey zamandır. Bunu da unutma! Şirket olmayan hiç kimse teklif vermesin. Konu kilit.
  • 12-07-2020, 13:06:23
    #5
    ssdvps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yaşın 17, benim yaşım 34 aramızda 2 kat yaş farkı var. Sen insanlarla önce nasıl konuşulacağını öğreneceksin. Buraya para ile ilgili konularda yazmanı doğru bulmuyorum. Şu anda sana zaman ayırıp yazmayı da doğru bulmuyorum. Fakat hiç kimse yanlış anlamasın diye yazmak durumundayım.

    Ben senden ücretsiz bir iş istemedim. Neyi nasıl yaparız konusunda fikir aldım. İşi başlat dedim. Sana ödeme yapmayacağım konusunda yada ücretsiz bir şey yap diye bir talepte bulunmadım. Önce uslubune dikkat et. İnsanlarla nasıl konuşulacağını öğren. İşi alamadın diye buraya yazıp hasetini belli etme. Daha öğreneceğin çok şey var kardeşim.

    Herkes danışman olmuş. Danışmanlık adı altında insanlardan fahiş fiyatlar talep edip, işi alamayınca buraya yazmak doğru değil. Önce yaptığın işi sev, sonra işini yap. Para denilen kağıt parçası araç ve gereç olarak kullanılır. Eğer işi başarırsan ödülünü zaten alırsın. Ödül=Para

    Son kez söylüyorum. İnsanlarla olan iletişimine dikkat et. Ben yinede senin kalbini kırmadım... Benim 24 saatimi boş yere harcadın. Paradan daha değerli tek şey zamandır. Bunu da unutma! Şirket olmayan hiç kimse teklif vermesin. Konu kilit.
    Ben insanlarla olan iletişimime dikkat ediyor ve buna göre saygı gösteriyorum.Tutupda 12 yaşında cocuklar -sormak istediklerimi sorup daha sonra- gibi kimseyi engellemiyorum mesela.Öte yandan konuşmalarda hocam,abi gibi kelimelerin dışında asla ama asla farklı bir üslupta bulunmazken burada bana ahlak dersi veriyor.Evvela sen bana sorupta benim cevapladıgım soruların için bana teşekkür etmeyi öğren.İşi alamadım diye değil benimde vaktimi alıp "engellemenden sebep" buraya yazıyorum.

    İstedigim fiyat 200 tl idi(forumda ajans sahipleri de bu fiyatı istemekte)hem danismanlik hemde reklamda bazi yerleri düzenleme üzerine
    Bu websitesinden anahtar kelimelere kadar değişmekte.Gayet makul tutupta 50-100 tlye yapılacak bir iş degil.

    Herneyse arkadaşlar kurumsal danışmanlık verirken gereken hassasiyete dikkat edip evvela ücreti almanızı kesinlikle öneririm yoksa benim gibi sizde engellenmeyin