• 05-05-2020, 14:00:53
    #1
    Son günlerde fark ettimki normal faturamdan fazla çekim yapılır.

    Misal dün normal faturamdan +15 lira hesaptan cekim yapmış.

    Bugün sanal kart denedim yapıkrediden hesapta para olmasına rağmen cekim yapmadı.

    Tam fatura ücreti: 643,04
    Hesapta olan para : 650

    Ama cekmiyor.Yetersiz bakiye diyor.
    Bunu nasıl aşarız arkadaşlar.



    Sanırım bilgisi olan yok.
  • 05-05-2020, 14:50:51
    #2
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son günlerde fark ettimki normal faturamdan fazla çekim yapılır.

    Misal dün normal faturamdan +15 lira hesaptan cekim yapmış.

    Bugün sanal kart denedim yapıkrediden hesapta para olmasına rağmen cekim yapmadı.

    Tam fatura ücreti: 643,04
    Hesapta olan para : 650

    Ama cekmiyor.Yetersiz bakiye diyor.
    Bunu nasıl aşarız arkadaşlar.



    Sanırım bilgisi olan yok.
    Euro Dolar hesap kullanıyorsanız normal.
    TL hesaplarda ödediğiniz kart ile ilgilidir
    Aksi halde hesap yöneticinize sorunu bildirin
  • 05-05-2020, 20:44:59
    #3
    Bankadan bankaya değişiyor bu durum yurt dışına ödenen rakamlar farklı döviz kurundan alındığı için fazla çekim olmaktadır, gündüz vakitlerinde makas daha az açık olduğu için daha uygun olur.
  • 05-05-2020, 20:51:09
    #4
    Her ödememde 15-35 tl arası fark cıkıyor.Hergün böyle.
  • 05-05-2020, 21:31:21
    #5
    Bankadan kaynakli bir durum enpara kullanirsaniz tam miktarinda cekim yapilir. Diger bankalarda extra cekim yapiliyor nedenini anlamis degilim...
  • 06-05-2020, 00:23:47
    #6
    Merhaba,

    Normalde fazla yada eksik çekmiyor aylık totale vurduğunuz zaman tam olarak hesaplamayı göreceksiniz. Sebebi geçersiz tıklar geçersiz tıklar zaman içerisinde hesaba yansıtılıyor Anlık data çok fazla olduğu için yerine göre 1-2-10 gün arasında değişen süreçlerde hesabınıza yansıtıyor.
  • 07-05-2020, 01:50:04
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ödememde 15-35 tl arası fark cıkıyor.Hergün böyle.
    Fazla ücreti çeken google değil yapıkredi. TL Card yurt dışı 3d'siz işlemler için 500tl limit var ve çekilen tutarın %1,15'i ile birlikte 1,04 TL işlem ücreti alınıyor. Ayrıca dolar bakiyesine göre çektiği için çekilen tutar şu anda her gün artıyor.
  • 07-05-2020, 01:55:22
    #8
    YokSun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla ücreti çeken google değil yapıkredi. TL Card yurt dışı 3d'siz işlemler için 500tl limit var ve çekilen tutarın %1,15'i ile birlikte 1,04 TL işlem ücreti alınıyor. Ayrıca dolar bakiyesine göre çektiği için çekilen tutar şu anda her gün artıyor.
    Süper bilgi kardeşim çok sağol.Sanal kart le denesek etkisi olurmu yine aynı bankada değişme yaşarmıyız ? Yoksa yinemi giren girer bize.Farklı kart tanımlamak istemiyorum şüpheli ödemeye düşmemek için.
  • 07-05-2020, 01:56:57
    #9
    Döviz kuru olabilir hocam.