Son günlerde fark ettimki normal faturamdan fazla çekim yapılır.
Misal dün normal faturamdan +15 lira hesaptan cekim yapmış.
Bugün sanal kart denedim yapıkrediden hesapta para olmasına rağmen cekim yapmadı.
Tam fatura ücreti: 643,04
Hesapta olan para : 650
Ama cekmiyor.Yetersiz bakiye diyor.
Bunu nasıl aşarız arkadaşlar.
Sanırım bilgisi olan yok.
Adwords fazla çekim
11
●287
- 05-05-2020, 14:50:51Euro Dolar hesap kullanıyorsanız normal.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL hesaplarda ödediğiniz kart ile ilgilidir
Aksi halde hesap yöneticinize sorunu bildirin - 06-05-2020, 00:23:47Merhaba,
Normalde fazla yada eksik çekmiyor aylık totale vurduğunuz zaman tam olarak hesaplamayı göreceksiniz. Sebebi geçersiz tıklar geçersiz tıklar zaman içerisinde hesaba yansıtılıyor Anlık data çok fazla olduğu için yerine göre 1-2-10 gün arasında değişen süreçlerde hesabınıza yansıtıyor. - 07-05-2020, 01:50:04Fazla ücreti çeken google değil yapıkredi. TL Card yurt dışı 3d'siz işlemler için 500tl limit var ve çekilen tutarın %1,15'i ile birlikte 1,04 TL işlem ücreti alınıyor. Ayrıca dolar bakiyesine göre çektiği için çekilen tutar şu anda her gün artıyor.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 01:55:22Süper bilgi kardeşim çok sağol.Sanal kart le denesek etkisi olurmu yine aynı bankada değişme yaşarmıyız ? Yoksa yinemi giren girer bize.Farklı kart tanımlamak istemiyorum şüpheli ödemeye düşmemek için.YokSun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle