Ödeme Kabul Edildi: Çevrim-içi kampanya etkinliği 06 Eylül 2008 Cumartesi 21:16:18 EEST
6 eylül tarihinde k.kartı ile 14 ytl yatırarak aktif ettim.
Forumda bir arkadaş söylemiş 15 gün içerisinde kupon girmen gerekiyor. 21 eylüle kadar kupon kodu girmessem daha giremiyormuyum eğer oluyorsa nereden oluyor ?