• 11-09-2008, 23:17:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar tık başı ücretlerden bıktım usandım walla çok düşük veriyor ancak google da bu kadar almıyor ki reklamverenlerin ne kadarını cebe indiriyor ve webmasterlara ne kadarını veriyor aslan payını google mı alıyor ?
  • 12-09-2008, 11:55:19
    #2
    Aslan Payını Google Alıyor Diye Biliyorum... Heralde Bir Hesap Yapmakta Güçlük Çekilir
  • 12-09-2008, 12:34:19
    #3
    Milyon dolarlık dünyanın en büyük kurumsal şirketlerinden biri olan Google için kullandığın tabire bak.. Duysa fesh eder kendini
  • 12-09-2008, 12:57:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    indirmek ne kelime para basıyor
  • 12-09-2008, 13:06:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    google 1. Merkez Bankası 2. Para basımında Duymadınız Mı
  • 12-09-2008, 13:10:37
    #6
    valla saymaya kalksam ömrüm yetmez...
  • 12-09-2008, 13:27:15
    #7
    Başlığa cevap verecek olursak, googlenin indirdiği cebe sığmaz
  • 12-09-2008, 13:29:31
    #8
    yok aslında dmeek istediğim olay farklı şimdi reklam veriyosunuz basit bir kelimeye sonra kelimenin fiyatını 1-2 saat sonra arttırıyor 5-10$a kadar çıkıyor kelime de öyle rekabet kelimesi değil sonra o kelimeyi kullananların adsenseleri centlerle dolup taşıyor 10$lık reklam verince webmasterlara cent mi veriyor alırken basit kelimeler için 10$ almasını biliyor da verirken de 1$ bile vermiyo
  • 12-09-2008, 13:55:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sen olsan ne kadar alırdın